Menu na potencję

1446-5325-ico-wu.jpg

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym czynnikiem wpływającym na potencję jest odpowiednie jedzenie. Zbilansowana może łatwo wpłynąć na nie tylko stan potencji, lecz też płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co się dzieje w czasie wytrysku. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi wówczas do dosyć istotnych niedoborów selenu. Można go uzupełnić spożywając tuńczyka, wybrane orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Inny tak samo istotny składnik naszego męskiego menu to cynk, który odpowiedzialny jest za przyswajanie testosteronu, ten natomiast wpływa na sprawność seksualną. Podczas picia alkoholu czy palenia tytoniu tracimy cynk, ale można go zwiększyć jedząc warzywa strączkowe, wybrane ryby, mięso, żółtka jaj albo ostrygi.
Niezwykle ważnym elementem jest również arginina, stanowiąca osiemdziesiąt procent ejakulatu. Arginina powiększa produkcję spermy a także wydłuża czas życia plemników. Składnik tania levitra ten bierze udział także w czasie chemicznej zmiany w tlenek azotu, co sprawia, że naczynia krwionośne poddają się rozkurczeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich produktach jak kakao, mięso wołowe, orzechy nerkowca, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Trzeba zwrócić także uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, która jest określana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, jajach, nasionach pszenicy oraz ciemnym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, jaka ma wpływ na poprawne uwalnianie hormonów. Jeśli pragniemy uzupełnić jego poziom warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie cialis bez recepty